Wil je weten hoe je succesvol kunt worden? Als je de vorige vraag bevestigend hebt beantwoord, weet je het antwoord misschien al of niet. De truc is om erachter te komen hoe je succesvol kunt worden door door de "continuïteit" van de ervaring te lopen. Dat betekent dat u steeds opnieuw moet blijven nadenken over uw doelen, beslissingen, capaciteiten en wat u bereid bent te doen om deze te bereiken. Als je niet weet hoe je dit moet bereiken, huur dan een loopbaancoach in.
Via een coachingsessie of een reeks telefoontjes is het heel gemakkelijk om rode vlaggen te herkennen die aangeven dat de cliënt de verkeerde kant opgaat. Een van de eerste tekenen van een aanwerving die de verkeerde kant op gaat, is dat u ontslag neemt. Het vertelt je dat ze niet klaar zijn om zich aan hun plan te houden en niet zeker weten of ze het zelfvertrouwen hebben om hun doelen te bereiken. Dat is een enorm waarschuwingssignaal. Die persoon gaat op het verkeerde pad. Er zijn verschillende redenen waarom ze stoppen:
1) Het is niet hun schuld
Wanneer uw klant besluit u te verlaten, is het niet hun schuld. Ze hebben de beslissing om te vertrekken, maar het is jouw beslissing om ze aan te nemen en te behouden. Uw cliënt heeft u misschien verteld dat ze zouden stoppen, maar dat betekent niet dat de beslissing hun idee was. Zelfs als het jouw idee was, kun je ze kwijtraken zodra ze je verlaten.
2) Ze nemen hun doel niet serieus
Veel klanten zijn serieus over hun doel. Ze werken heel hard om je het te laten geloven. Het is belangrijk dat wanneer u geen grote veranderingen in hun activiteitenniveau ziet, u niet denkt dat het een verbetering is. Grote veranderingen. Het is de grootste indicator dat ze op de goede weg zijn.
3) Kun je realistischer zijn?
Een cliënt kan twijfels hebben over hun voortgang. Ze realiseren zich dat het misschien niet voor hen is en ze proberen het te wijten aan een verandering in hun baan. Geef ze de mogelijkheid om hun baan te behouden en vervolgens een andere carrière te kiezen. Het kan hun keuze zijn of de jouwe, maar zij hebben er niet voor gekozen.
4) Heeft hun plan de steun nodig?
Heeft het plan dat tussen u en uw opdrachtgever tot stand komt kans van slagen? Als het te geschreven is, zal het slechts zo goed zijn als de persoon die over is om de taak te voltooien. Het moet krachtig en solide zijn. Het is gemaakt door jullie beiden en wordt bestuurd door jullie beiden. Het is jouw taak om jullie twee te harmoniseren, zodat je het beste programma kunt maken dat resultaten oplevert voor je klant.
5) Heeft het plan ook potentie?
Als het plan niet ambitieus genoeg is, kan niemand het werk voor je doen. U moet ervoor zorgen dat er een kans is om het plan te laten slagen. Het zou heel gemakkelijk kunnen zijn om iets te veranderen, maar als het niet ambitieus genoeg is, zal het geen succes worden.
Daar heb je het. De klus klaren.